328965047835.

har suttit och kollat på filmen i am legend. jag tyckte den var relativt bra, men några saker irriterade jag mig på. annars väldigt bra film. nu har jag suttit och fipplat med en ny header, kände bara för att göra något nytt. vad tycker ni? jag är inte på mitt bästa humör just nu, men det beror på många olika faktorer. trots att jag är trött och har rätt ont i magen så är det mer saker som tynger ner mig. bla att jag är ovän med en person som jag har varit kompis med i fyra år..
i don't belive in the thing you call forever.


cobrasnake

Kommentarer
Postat av: Linn

svar: tack :) din header är sjukt snygg btw!

2008-07-07 @ 02:45:48
URL: http://otterbeck.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0